Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 17:23

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zarządzanie budżetem marketingowym ✅ 22-23 sierpnia
PostZamieszczono: 06 lis 2014, 18:01 
Offline
Starszy Ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: 17 kwie 2012, 02:20
Posty: 664
Lokalizacja: Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:
✅ Zarządzanie budżetem marketingowym
Zobacz program, zamów szkolenie: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/budzet-marketingowy/


Termin szkolenia: 22-23 sierpnia, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1590 zł + 23% VAT
Trener: Michał Dziekoński

Zobacz program szkolenia i zamów:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... ketingowy/

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA MARKETINGOWE - KALENDARZ SZKOLEŃ 2017
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie
http://szkoleniaatrium.pl/



Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000


Załączniki:
logo-atrium.png
logo-atrium.png [ 13.34 KiB | Przeglądany 446 razy ]

_________________
Akademia Marketingu Atrium


Ostatnio zmieniony 04 lip 2017, 19:56 przez AkademiaAtrium, łącznie zmieniany 14 razy
Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: E-commerce – handel elektroniczny - 10-11 grudnia
PostZamieszczono: 30 lis 2016, 17:41 
Offline
Przechodzień
 Wyświetl profil

Rejestracja: 24 wrz 2016, 00:15
Posty: 1
E-commerce oprócz problemów z pozyskaniem specjalistów ma coraz większe trudności ze zdobyciem pojedynczych Użytkowników. Wiąże się to również ze zdobyciem Klienta, który dostrzeże potencjał naszych działań. Trendy e-commerce 2017 kształtują przede wszystkim obserwacje rynków zachodnich, które odnotowują olbrzymią konkurencję na polu e-commerce, a także coraz większe koszty pozyskania pojedynczego Użytkownika. Jak tego uniknąć? Przede wszystkim kampanie reklamowe, analizy i działania powinny jak najmniejszym kosztem generować jak największy ruch i zakupy. Brzmi banalnie, ale przypomnienie o tym sprawi, że wielu dyrektorów e-commerce uniknie niepotrzebnych inwestycji i skupi się przede wszystkim na generowaniu zysków. Wiąże się to z optymalizacją działań i unikaniu zbędnych ruchów, które doprowadzą w dłuższym okresie czasu do zniszczenia rynku przez zbyt dużą ilość działań marketingowych.
Ostatnio przesunięty w górę 30 lis 2016, 17:41 przez: AkademiaAtrium.

Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits