Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Odpowiedz

Re: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów w Internecie?

28 lis 2015, 15:48

Myślę, że warto zacząć od stworzenia strony internetowej (wystarczy prosta strona bez zbędnych funkcji), która mogłaby służyć jaka internetowa wizytówka. Mając stronę warto też pomyśleć nad pozycjonowaniem. Dobre efekty można by osiągnąć dzięki kampanii AdWords (jak już wspomnieli inni).

Re: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów w Internecie?

09 gru 2015, 15:43

W tym kierunku radzę zrobić choćby takie szkolenie NLP w sprzedaży i negocjacjach - Sam jestem po nim. Zagadnienia związane ze sprzedażą nie są proste, wiele tutaj można się dowiedzieć wraz z doświadczeniem, a szkolenie jest po prostu drogą na skróty.

Re: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów w Internecie?

10 gru 2015, 19:36

Szedłeś tam dla przerobienia całego programu szkolenia czy konkretnych jego punktów? W sensie - czy odbycie tego Twoim zdaniem ma sens dla osoby, która jest w temacie całkowicie zielona? KOnieczna jest jakaś sensowna wiedza?

Re: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów w Internecie?

11 gru 2015, 15:42

Interesowało mnie całe szkolenie - nawet jeśli część zagadnień była już mi znana, to jednak i tak w momencie kiedy zajęcia prowadzi ktoś doświadczony, możesz się sporo nauczyć. Bo może ci się wydawać, że wszystko wiesz, ale inni wiedzą więcej. Przeczytaj sobie dokładnie program tego szkolenia w Gaum.

Re: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów w Internecie?

14 cze 2016, 21:13

Przecież to było już tyle razy wałkowane, że naprawdę wpisz sobie w google jak zwiększyć sprzedasz sporo informacji jest na ten temat chociażby FreshMail dodał bardzo ciekawy artykuł na ten temat porady dotyczące lead nurtruringu, warto sobie przeczytać, to oczywiście tylko jedna z metod a jest ich naprawdę sporo.

Re: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów w Internecie?

30 lip 2016, 15:09

ignacyy91 pisze:Myślę, że warto zacząć od stworzenia strony internetowej (wystarczy prosta strona bez zbędnych funkcji), która mogłaby służyć jaka internetowa wizytówka. Mając stronę warto też pomyśleć nad pozycjonowaniem. Dobre efekty można by osiągnąć dzięki kampanii AdWords (jak już wspomnieli inni).

Dobra, czytelna strona to jedno, warto ją jeszcze odpowiednio wypozycjonować:)

Re: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów w Internecie?

04 paź 2016, 21:18

Oprócz strony internetowej teraz istotnym elementem jest obecność w mediach społecznościowych - oczywiście zależy to od branży, ale na fejsie znajduje się teraz chyba każda szanująca się firma, której zależy na kontaktach z klientami. Wiele firm świetnie radzi sobie w tego typu kontaktach ze społecznością. Warto korzystać z tych dobrodziejstw. Istnieją na przykład grupy tematyczne, na których można wypowiadać się jako ekspert...

Re: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów w Internecie?

29 lis 2016, 15:16

hej, mam taką nietypową zagwostke, mianowicie posiadamy w swojej szkole tańca sale ktore są na codzien mało używane wiec są dostepne do wynajecia, pytanie tylko jak takie cos mozna zareklamować aby przynioslo to skutek i trafilo do targetowanych ludzi? Myslicie ze np adwords ma sens?

Re: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów w Internecie?

02 sty 2017, 14:39

Moim zdaniem jednym z najważniejszych elementów jest umiejętne wypozycjonowanie dobrej, przejrzystej strony.

Re: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów w Internecie?

03 sty 2017, 13:39

Wielu gigantów sprzedaży tradycyjnej dopiero teraz zaczyna poważnie działać w zakresie e-commerce. Jest to o tyle interesujące, że zaczynają wykładać olbrzymie kwoty pieniędzy, by zaistnieć na rynku internetowym. Tworzą przy tym konkurencję dla mniejszych marek, których zwyczajnie nie stać na tworzenie kilkuletniej inwestycji, która ma szansę zwrócić się dopiero za rok. Testy a/b pokazują, że najważniejsze będzie skomunikowanie sprzedaży tradycyjnej z internetową, a także stworzenie od podstaw zaplecza z zakresu e-commerce dla wielu wielkich brandów. Trzeba przy tym zrewolucjonizować wiele aspektów sprzedaży, a w niektórych przypadkach dostosować politykę firmy do praw rządzących rynkiem internetowym. Dla specjalistów z branży e-commerce będzie to z pewnością pracowity rok, generujący wielkie zyski.
Odpowiedz