CEL SZKOLENIA: Poznanie poszczególnych typów klientów. Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem. Nabycie umiejętności skutecznej rozmowy handlowej oraz obsługi klienta w zależności od jego typu.
ADRESACI SZKOLENIA: Absolwenci szkół wyższych i średnich. Osoby zaczynające karierę. Osoby z krótkim w sprzedaży (do 5 lat) stażem pracy w handlu. Pracownicy obsługujący klientów.
Standard – 599 pln brutto/uczestnik Rabaty: 100pln -Zgłoszenie i płatność do 30 dni przed terminem szkolenia 50 pln – Każda kolejna osoba na jednym zgłoszeniu. Rabaty sumują się. CENA ZAWIERA: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne, -certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
WARUNKI PŁATNOŚCI: Przedpłata na podstawie faktury pro forma.
TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA: 29.02.2012 Lublin 07.03.2012 Warszawa 14.03.2012 Białystok 21.03.2012 Lublin 28.03.2012 Warszawa
ZGŁOSZENIA: Wypełniony druk zgłoszenia wysyłamy na: na adres mailowy: szkolenia.biznesowe@wp.pl fax 83 4102396 tel 83 4102394 606 739 904 osoba do kontaktu: Karolina Papińska
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników