CEC "Concret" wysłało mi zaproszenie na szkolenie odnośnie komunikacji interpersonalnej. Zaproponowali mi udział w rabatowych cenach. Nauka miała przyswoić nam najlepsze metody wymiany myśli, dzielenia się wiedzą, informacjami i ideami. Lecz niestety nie podali ceny w mailu. A chętnie bym zapoznał się z tymi nowym metodami aby ułatwić sobie kontakt z pracownikami jak i klientami, bo różnie to bywa w mojej firmie.
Przydatne jak najbardziej takie szkolenie, kolejne które by i mnie się przydało. Bo nic chyba nie ma ważniejszego niż łatwy kontakt z klientami, a zwłaszcza pracownikami, którzy dla ciebie harują. Kiedyś także byłem pracusiem i trzeba było żyć dobrze ze swoim pracodawcą. Chciałbym być lepszym pracodawcą teraz dla swoich ludzi, lecz niestety nie spotkałem się jeszcze z takimi szkoleniami.
Relacje z klientami ważna rzecz. Negocjacje jako tako mi idą, lecz czegoś mi jednak brakuje bo w niby tym kryzysie jakoś braknie chętnych na moje produkty. A handluje kosmetykami męskimi. Z żoną interesik prowadzimy na małą skale póki co. Może kiedyś coś więcej. Jakie ceny mogą być tych szkoleń?
Witam! Kontakt z klientem to podstawa w biznesie. Myślę, że nie powinno się patrzeć na cene tego typu szkolenia tylko brać w nim udział i czerpać z niego korzyści.
Witam! Kontakt z klientem to podstawa w biznesie. Myślę, że nie powinno się patrzeć na cene tego typu szkolenia tylko brać w nim udział i czerpać z niego korzyści.
No fakt, "klient nasz Pan" i jedyna osoba, która może Cię "zwolnić", to właśnie Klient...
Ja to sobie uzasadniam na takiej zasadzie: nie ma komunikacji - nie ma klienta - nie ma pracy - nie ma zarobków - nie ma firmy. Tak to sobie tłumacze. Więc sprawa jest prosta co tu wyjaśniać.
A to dane z pewnej strony internetowej, które wyraźnie mówią że w komunikacji interpersonalnej słowa działają na odbiorcę w najmniejszym stopniu. Oto jak o efekcie wypowiedzi decydują poszczególne czynniki: - słowa 7%, - ton głosu 38%, - mimika twarzy 55%.
Oczywiście to dane przybliżone, występują też inne czynniki wpływające na efekt wypowiedzi (mowa ciała, kontakt wzrokowy, tempo czy szybkość mówienia)
Patrząc na polityków zdajemy sobie sprawę jak wiele można osiągnąć dzięki szkoleniom w komunikacji interpersonalnej. Po profesjonalnym treningu politycy wygrywają wybory, które wcześniej przegraliby od razu.
Tak, również czytałem podobne wyniki badań - nieważne co mówimy, ważne jakim tonem i w jaki sposób artykułujemy wypowiedzi. Bardzo ciekawa rzecz... Czy można np. w ten sposób zahipnotyzować odbiorce?
Można jeszcze dodać do tego chyba to jak wyglądamy. Bo jeśli się nie mylę to nasz wygląd jest równie ważny, bo największą rolę sprawuję przy tak zwanym "pierwszym wejrzeniu". Do tego odpowiednia mimika i ton głosu i klient jest nasz:)
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników