Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Obsłużenie klienta w sklepie
http://www.forum-szkolenia.pl/szkolenia-sprzedaz-i-obsluga-klienta-f53/obsluzenie-klienta-w-sklepie-t148-30.html
Strona 4 z 10

Autor:  Agnieszka_ [ 11 gru 2010, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Obsłużenie klienta w sklepie

Niestety każda firma chce jak najwięcej zarobić, także sprzedawca oprócz finalizowania transakcji przy kasie musi jeszcze tego klienta zachęcić do jak największych zakupów. Stąd ta nadgorliwość sprzedawcy, który atakuje klienta od wejścia.

Autor:  burykot [ 09 sty 2011, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Obsłużenie klienta w sklepie

Dużo mozna by mówić o niekompetemcji pracowników sklepów. Najbardziej denerwuja mnie opowieści, których muszę wysłuchać stojąc przy kasie - mozna się wiele dowiedziec o życiu prywatnym pań sprzedających - tak plotkują. A jeszcze postawa - za karę, rozumiem, ze każdy może mieć gorszy dzień i różne problemy, ale dlaczego niektórzy sprzedawcy zachowują sie tak zawsze.

Autor:  Agnieszka_ [ 09 sty 2011, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Obsłużenie klienta w sklepie

Teraz już coraz rzadziej się spotyka sprzedawczynie, które plotkują przy kasie zamiast obsłużyć klienta. To jest obraz sprzedawczyń sprzed wielu lat.

Autor:  gregor26 [ 10 sty 2011, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Obsłużenie klienta w sklepie

Owszem, to obraz sprzed wielu lat, lecz nadal obowiązuje w większości sklepów. W szczególności w mniejszych sklepach z niezbyt dużym natężeniem ruchu. Wg tytułu tego forum powinno się przeprowadzać szkolenia każdej nowo zatrudnionej ekspedientki, tylko czy właścicielki takich sklepów również zechcą się szkolić ;)

Autor:  Janek1 [ 20 sty 2011, 16:54 ]
Tytuł:  Re: Obsłużenie klienta w sklepie

No ale nie róbcie z ekspedientki jakiegoś tyrana...przecież ona też może porozmawiać chwilke lub odebrać telefon. Każdy z ans w pracy rozmawia z drugim pracownikiem, telefonuje itd. Mamy do tego prawo. Ważne aby nie było to za często.

Autor:  Wiki [ 31 sty 2011, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Obsłużenie klienta w sklepie

Tutaj chodzi o pewne sytacje gdzie sprzedawca centralnie olewa klienta. W sumie mi to na rękę by było (nie lubię nachalności) ale jesli porposiłabym o pomoc to liczę, że ją otrzymam.

Autor:  Długiogon [ 25 lut 2011, 23:27 ]
Tytuł:  Re: Obsłużenie klienta w sklepie

Nie mógłbym pracować w sklepie... jest tyle róznych typów ludzi, że zwariowałbym gdyby któryś z rzedu marudziłby godzinę.

Autor:  Gosia82 [ 27 lut 2011, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Obsłużenie klienta w sklepie

Nigdy nie lubiałam jak sprzedawca koniecznie chciał mi coś "wepchnąć". Wole sama oglądać towar

Autor:  Agnieszka_ [ 02 mar 2011, 16:24 ]
Tytuł:  Re: Obsłużenie klienta w sklepie

Niestety, taka rola sprzedawcy, żeby jak najwięcej "wcisnąć" klientowi.

Autor:  daga [ 04 mar 2011, 22:15 ]
Tytuł:  Re: Obsłużenie klienta w sklepie

Tak jest, ale mogliby to robić w taki sposób abyśmy tego nie czuli, że chcą nam coś wepchnać... może są jakieś szkolenie, które pomoga im własnie tak sprzedawać?

Strona 4 z 10 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/