Forum-Szkolenia
http://www.forum-szkolenia.pl/

Nowoczesne Techniki Sprzedaży 2 22.03.2010 - 23.03.2010
http://www.forum-szkolenia.pl/zareklamuj-swoje-szkolenia-f87/nowoczesne-techniki-sprzedazy-2-22-03-2010-23-03-2010-t331.html
Strona 1 z 1

Autor:  pm2pm [ 09 lut 2010, 15:25 ]
Tytuł:  Nowoczesne Techniki Sprzedaży 2 22.03.2010 - 23.03.2010

Zapraszamy na szkolenie!

Temat: Nowoczesne Techniki Sprzedaży 2
Termin: od: 22.03.2010 do: 23.03.2010

Umiejętności sprzedażowe, podobnie jak większość umiejętności handlowych wymagają ciągłego doskonalenia. tylko część rozmów z klientem kończy się powodzeniem, należy dbać o efektywność sprzedaży. Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji są więc niezbędne, by podnieść skuteczność działań, a tym samym zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa. Drugą część naszego szkolenia sprzedażowego chcemy zaproponować tym spośród Państwa, którzy posiadają podstawową wiedzę oraz doświadczenie w sprzedaży.

Adresaci:

* Kierownicy oraz długoletni pracownicy działów handlowych przedsiębiorstw
* Doświadczeni handlowcy oraz opiekunowie klientów
* Osoby mające bezpośredni kontakt z klientem w urzędach i organizacjach non – profit

Po ukończenia szkolenia uczestnik będzie:

* Wiedział jak zaprezentować produkt, aby zaspokoić oczekiwania i potrzeby potencjalnego klienta
* Rozumiał analizę kosztów i korzyści jakiej dokonuje klient decydując się na dokonanie zakupu
* Znał znaczenie budowania oraz pielęgnacji relacji z klientem
* Potrafił wykorzystać techniki marketingowe w trakcie sprzedaży Wiedział jak skutecznie sprzedać produkt, gdy nie ma możliwości bezpośredniego spotkania z klientem
* Znał zasady proponowania klientom zakupu produktów dodatkowych oraz produktów o wyższej wartości
* Potrafił właściwie zareagować i odpowiedzieć na obiekcje klienta
* Jak sfinalizować umowę oraz jak pielęgnować relacje z klientem

Program:

Dzień I

* Wiem co sprzedaje – charakterystyka produktu
o Analiza cech produktów
o Atrakcyjność proponowanych produktów z punktu widzenia klienta
o Trafianie w potrzeby klienta – hierarchizacja wartości
* Clienteling – wieloskładnikowa sieć powiązań z klientem
o Proces identyfikacji oraz specyfikacji obecnych i potencjalnych klientów
o Ocena motywacji klienta a powodzenie sprzedaży
o Dostosowanie oferty do potrzeb klienta
* Sprzedaż jako działanie marketingowe
o Wykorzystywane w sprzedaży modele kompozycji marketingowej
o Charakterystyka modelów kompozycji marketingowej
o Elementy marketingu stosowane w sprzedaży

Dzień II

* Nowoczesne techniki sprzedaży
o Kiedy nie ma możliwości sprzedaży bezpośredniej…
o Sztuka doradzania a sprzedaż produktów dodatkowych
o Większa cena – większa korzyść, czyli up – selling
* Sprzedaż produktu jako ostatni etap – czy na pewno?
o Obiekcje klienta – jak sobie z nimi radzić
o Negocjacje w końcowej fazie procesu sprzedaży
o Finalizacja transakcji
o Czy warto prowadzić działania posprzedażowe?

więcej na stronie: www.pm2pm.pl

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/