Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Nowoczesne Techniki Sprzedaży 2 22.03.2010 - 23.03.2010 http://www.forum-szkolenia.pl/zareklamuj-swoje-szkolenia-f87/nowoczesne-techniki-sprzedazy-2-22-03-2010-23-03-2010-t331.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pm2pm [ 09 lut 2010, 15:25 ] |
Tytuł: | Nowoczesne Techniki Sprzedaży 2 22.03.2010 - 23.03.2010 |
Zapraszamy na szkolenie! Temat: Nowoczesne Techniki Sprzedaży 2 Termin: od: 22.03.2010 do: 23.03.2010 Umiejętności sprzedażowe, podobnie jak większość umiejętności handlowych wymagają ciągłego doskonalenia. tylko część rozmów z klientem kończy się powodzeniem, należy dbać o efektywność sprzedaży. Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji są więc niezbędne, by podnieść skuteczność działań, a tym samym zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa. Drugą część naszego szkolenia sprzedażowego chcemy zaproponować tym spośród Państwa, którzy posiadają podstawową wiedzę oraz doświadczenie w sprzedaży. Adresaci: * Kierownicy oraz długoletni pracownicy działów handlowych przedsiębiorstw * Doświadczeni handlowcy oraz opiekunowie klientów * Osoby mające bezpośredni kontakt z klientem w urzędach i organizacjach non – profit Po ukończenia szkolenia uczestnik będzie: * Wiedział jak zaprezentować produkt, aby zaspokoić oczekiwania i potrzeby potencjalnego klienta * Rozumiał analizę kosztów i korzyści jakiej dokonuje klient decydując się na dokonanie zakupu * Znał znaczenie budowania oraz pielęgnacji relacji z klientem * Potrafił wykorzystać techniki marketingowe w trakcie sprzedaży Wiedział jak skutecznie sprzedać produkt, gdy nie ma możliwości bezpośredniego spotkania z klientem * Znał zasady proponowania klientom zakupu produktów dodatkowych oraz produktów o wyższej wartości * Potrafił właściwie zareagować i odpowiedzieć na obiekcje klienta * Jak sfinalizować umowę oraz jak pielęgnować relacje z klientem Program: Dzień I * Wiem co sprzedaje – charakterystyka produktu o Analiza cech produktów o Atrakcyjność proponowanych produktów z punktu widzenia klienta o Trafianie w potrzeby klienta – hierarchizacja wartości * Clienteling – wieloskładnikowa sieć powiązań z klientem o Proces identyfikacji oraz specyfikacji obecnych i potencjalnych klientów o Ocena motywacji klienta a powodzenie sprzedaży o Dostosowanie oferty do potrzeb klienta * Sprzedaż jako działanie marketingowe o Wykorzystywane w sprzedaży modele kompozycji marketingowej o Charakterystyka modelów kompozycji marketingowej o Elementy marketingu stosowane w sprzedaży Dzień II * Nowoczesne techniki sprzedaży o Kiedy nie ma możliwości sprzedaży bezpośredniej… o Sztuka doradzania a sprzedaż produktów dodatkowych o Większa cena – większa korzyść, czyli up – selling * Sprzedaż produktu jako ostatni etap – czy na pewno? o Obiekcje klienta – jak sobie z nimi radzić o Negocjacje w końcowej fazie procesu sprzedaży o Finalizacja transakcji o Czy warto prowadzić działania posprzedażowe? więcej na stronie: www.pm2pm.pl |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |