Forum-Szkolenia http://www.forum-szkolenia.pl/ |
|
Customer Experience Management ✅ 10-11 kwietnia http://www.forum-szkolenia.pl/zareklamuj-swoje-szkolenia-f87/customer-experience-management-10-11-kwietnia-t5883.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | AkademiaAtrium [ 04 kwie 2017, 12:18 ] |
Tytuł: | Customer Experience Management ✅ 10-11 kwietnia |
Zapraszamy na szkolenie: Customer Experience Management Termin szkolenia: 10-11 kwietnia, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum Cena netto: 1590 zł + 23% VAT Trener: Dr Wojciech Trzebiński Program szkolenia: Customer Experience Management 1. Budowanie i pielęgnowanie kultury klientocentrycznej CEM w dzisiejszym zarządzaniu i gospodarce – czym jest, a czym nie jest? Po czym poznać przyjazną klientowi kulturę w organizacji? Co to jest ekosystem customer experience i dlaczego warto go zrozumieć? Najlepsze praktyki w budowaniu i pielęgnowaniu kultury przyjaznej klientowi 2. Projektowanie VoC (Voice of the Customer): pomiar i analiza Źródła VoC dla organizacji Rodzaje informacji zwrotnej klientów Poziomy pomiaru informacji zwrotnej klientów Mapowanie punktów styku i podróży klientów Kanały i techniki zbierania informacji zwrotnej klientów, feedback zamówiony vs niezamówiony Jak uniknąć pułapek przy projektowaniu pomiaru informacji zwrotnej klientów Narzędzia pomiarowe – najlepsze praktyki Definiowanie i wykorzystywanie wskaźników satysfakcji i doświadczenia klientów Analiza i raportowanie VoC w organizacji, systemy EFM 3. Customer Experience ROI – ile opłaca się zainwestować w CX? Wartość klienta dla organizacji a customer experience Jak oszacować Customer Experience ROI? 4. Jak ulepszać customer experience? CX w systemach motywacyjnych Wdrażanie ulepszeń strukturalnych Czym jest closed feedback loop – i dlaczego jest takie ważne? 5. Budowanie strategii CEM, dojrzałość organizacji Strategie customer experience management Customer experience management a strategia organizacji Stopnie dojrzałości organizacji ze względu na customer experience management Strategiczne podejście do implementacji customer experience management CENA SZKOLENIA OBEJMUJE: materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne imienny certyfikat ukończenia szkolenia e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 dni od zakończenia szkolenia lunch w restauracji lub w formie bufetu catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka Zobacz program szkolenia: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/eve ... anagement/ Zapraszamy do kontaktu: Monika Kwaśnik tel. 607 710 797 szkolenia@szkoleniaatrium.pl Beata Skorubska beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl tel. 530 502 000 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |