Tytuł: Pracownik biura podróży (warsztaty elearning)
Zamieszczono: 27 gru 2017, 12:33
Stały bywalec
Rejestracja: 27 gru 2017, 09:09 Posty: 20
Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbędnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podróży, zasad funkcjonowanie biur podróży w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obsługi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upoważniających do podróżowania oraz zasad bezpieczeństwa w trakcie podróżowania.
Typ szkolenia: E-learning na platformie
Koszt szkolenia: 150 zł brutto/os.
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2014 r.poz 622) wysyłane pocztą.
Program szkolenia:
1. Działalność biur podróży w Polsce Najważniejsze pojęcia i zasady stosowane w usługach turystycznych, Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na świecie, "Kodeks" Dobrej Praktyki Zarządzania w organizacjach turystycznych, Przestrzeganie warunków świadczenia usług turystycznych w Polsce. 2. Regulacje prawne dotyczące turystyki w Polsce i UE 3. Wybrane dokumenty umożliwiające podróżowanie Nowy dowód osobisty, Stary dowód osobisty, Paszport i jego zabezpieczenia, Paszport dyplomatyczny, Paszport służbowy MSZ, Genewski Dokument Podróży, Polski dokument podróży dla cudzoziemców, Mały Ruch Graniczny, Karta Pobytu i Dokument potwierdzający prawo stałego pobytu. 4. Pracownik biura podróży – przygotowanie do pracy Pracownik Biura Podróży – wymagania zawodowe, Mowa ciała w praktyce, Zasady autoprezentacji, Sytuacje konfliktowe, Stres w pracy. 5. Zasady obsługi klienta w biurze podróży Sprzedawca – role i zadania, Bariery w komunikacji, Rodzaje klientów, Wybrane profile klientów biur podróży, Zasady argumentacji w ofercie handlowej, Polacy w podróży, Najważniejsze informacje na temat ofert biur podróży, Przydatne narzędzia w codziennej pracy w biurze podróży, Usługi turystyczne a prawa konsumenta, Zasady reklamacji w biurze podróży, Tabela frankfurcka, Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce, Prawa pasażerów – Najczęściej zadawane pytania. 6. Wybrane systemy rezerwacji Kod linii lotniczych IATA, Kod lotniska IATA, Unijna czarna lista linii lotniczych, MerlinX – Wybrane funkcje systemu, TOM – wybrane funkcje systemu. 7. Niebezpieczeństwa i zagrożenia dla podróżnych Obowiązkowe szczepienia dla podróżnych, Ubezpieczenia turystyczne. 8. Ćwiczenia i testy sprawdzające
Grupa docelowa:
Przyszli pracownicy biur podróży, Obecni pracownicy biur podróży, Przyszli agenci turystyczni, Osoby rozpoczynające działalność gospodarczą, Studenci.
Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozawansowany
Dokładne zapoznanie się z wszystkimi materiałami w szkoleniu, Uzyskanie pełnej aktywności czasowej w szkoleniu wynoszącej min. 18 h zegarowych, Pozytywne zaliczenie zadań warsztatowych
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników