PROGRAM SZKOLENIA: Konkursy, loterie, akcje promocyjne – regulaminy, aspekty prawno-podatkowe
1. Konkurs czy loteria? Zasady przygotowania loterii promocyjnych i konkursów w świetle obowiązujących przepisów Różnice między konkursem a loterią Zasady przygotowania i wdrożenia loterii promocyjnych Zasady przygotowania i wdrożenia konkursów 2. Konkurs czy loteria? Porównanie obu narzędzi marketingowych ze względu na obowiązki i zaangażowanie organizatora oraz porównanie kosztów organizacji obu akcji
3. Organizacja loterii, konkursów, programów lojalnościowych w świetle obowiązujących przepisów prawnych i podatkowych Loterie promocyjne – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród Loterie audioteksowe – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród Konkurs promocyjny – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród Program lojalnościowy – aspekty prawne, zasady organizacji, podatki od nagród
4. Praktyczne zasady organizacji loterii, konkursów i programów lojalnościowych Loterie przygotowanie Wniosku, Regulaminu Loterii, Regulaminu Pracy Komisji, prawidłowego wzoru gwarancji bankowej, pełnomocnictw, pokwitowań wydania nagród laureatom Konkursy przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Konkursu, prawidłowych Protokołów z rozstrzygnięcia, pokwitowań wydania nagród zwycięzcom konkursu Programy lojalnościowe przygotowanie bezpiecznego Regulaminu Programu, wydanie nagród zwycięzcom programu
5. Jak się przygotować do kontroli? Organy kontrolujące: Urzędy Celne, Urzędy Skarbowe Odpowiedzialność karna za stwierdzone nieprawidłowości w organizacji, przeprowadzeniu i rozliczeniu akcji promocyjnych
6. Jak prawidłowo wybrać, zaplanować i wdrożyć akcje promocyjną wspierającą sprzedaż wybór grupy docelowej organizacja akcji promocyjnej dopasowanie nagród nowoczesne technologie IT wspierające organizację akcji lojalnościowych
7. Trendy w zakresie organizacji loterii, konkursów i programów lojalnościowych najczęściej realizowane loterie, konkursy i programy lojalnościowe preferencje i oczekiwania klientów budowanie lojalności klientów
8. Panel dyskusyjny – pytania od uczestników szkolenia
Szkolenie jest poprzedzone anonimową ankietą wśród uczestników, weryfikującą ich oczekiwania oraz poziom wiedzy.
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
materiały szkoleniowe – drukowane i elektroniczne imienny certyfikat ukończenia szkolenia e-mailowe konsultacje z trenerem do 14 dni od zakończenia szkolenia lunch w restauracji lub w formie bufetu catering w trakcie przerw: kawa, herbata, soki, ciastka
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników