Rejestracja: 13 mar 2012, 15:39 Posty: 8 Lokalizacja: Poznań
Oczywiście że tak! Wizerunek firmy zwłaszcza w Social Mediach generuje bardzo duże zyski dla przedsiębiorstwa. Ludzie ufają informacjom które znajdują w SM, bo wydają im się bardziej rzetelne niż przekazy reklamowe. Warto zatem zainwestować w kampanię PR, która umożliwi Tobie takie działania.
Tylko chyba trafiłeś/aś na złe forum. Jak sama nazwa wskazuję dotyczy ono SZKOLEŃ P niemniej życzę powodzenia przy kreowaniu wizerunku!:)
Jezeli poczytasz negatywne opinie w internecie np o Coca-coli, ze wykryto ze od 1 miesiaca dodaja skladnik ktory powoduje bezplodnosc, wypadanie wlosow etc. I ten komentarz pojawi sie z 1000 razy to co? Pojdziesz i kupisz cole czy jednak cos innego?:P
Polecam szkolenie ,,NOWOCZESNY MARKETING. Budowa skutecznych strategii marketingowych”, termin: od 2012.11.29 do 2012.11.30, Warszawa.
Szkolenie znacznie poszerza horyzonty oddziaływania marketingowego i pokazuje najskuteczniejsze taktyki marketingowej walki konkurencyjnej. Zapewnia unikalną możliwość eksperckiej pomocy w budowie nowoczesnej strategii dla Państwa marki i najwyższej jakości wiedzę w zakresie skutecznych działań marketingowych dla Państwa firmy Marketing XXI w. przeżywa bardzo szybką ewolucję od strategii „marki krzyczącej” do „marki rozmawiającej” z konsumentami. Skuteczne strategie marketingowe umożliwiają walkę konkurencyjną na niespotykanym dotychczas poziomie – m.in. dzięki umiejętnym wykorzystaniu połączonych taktyk marketingu tradycyjnego i internetowego.
osobiście uważam, że bardzo sie to przekłada, tak na prawdę wiele osób nie zdaje sobie jeszcze sprawy z potęgi wizerunku,dopóki nie doświadczą sytuacji kryzysowej
Oczywiscie, ale aktualnie coraz bardziej oszczędza się na marketingu. Pracodawcy wychodzą z założenia, że marketerzy to czarodzieje, którzy potrafią wszystko zorganizować praktycznie za darmo.
Rejestracja: 13 mar 2013, 16:47 Posty: 3 Lokalizacja: Łódź
Pani Maju,
Mówi Pani o zmianie komunikacji marek z krzyczących na rozmawiające, a tymczasem przekleja Pani tą samą wiadomość firmy, którą Pani promuje/pozycjonuje w sposób nachalny.
Nie dopatrzyłam się w moim działaniu nachalności, ale skoro tak Pan twierdzi- to przepraszam. Wróćmy jednak do tematu, a myślę, iż nowoczesny marketing i budowanie skutecznych strategii marketingowych- jest tematem jak najbardziej aktualnym.
Wszyscy tu piszą o zyskach. Ja chciałabym się skupić na drugiej części pytania - o straty. Pamiętajmy, że nierzetelność, brak profesjonalizmu lub, co gorsza, oszustwa mogą skutkować tym, że w świat poleci z prędkością światła opinia o naszej firmie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników