Cześć, nie bardzo wiem kogo zapytać, więc ryzykuje Liczę że pomożecie. Czy korzystacie w swoich firmach z internetowych systemach rezerwacji czy tak jak ja jesteście pokoleniem zeszytu i telefonu? Zastanawiam się nad tym, ale nie wiem czy to nie są pieniądze wyrzucone w błoto. Proszę o opinie. Branża hotelarska
Tytuł: Re: rezerwacje online czy zeszyt i telefon?
Zamieszczono: 11 maja 2015, 12:20
Nie, wydaje mi się że to pokolenie jest już za nami xD Nie ma żadnego problemu żeby taki system rejestracji zautomatyzować. Spójrz sobie na stronę firmy booking-please, oni specjalizują w zarządzaniu rezerwacjami online. Nie kosztuje to dużo, poza tym są to pieniądze ulokowane w dobrym miejscu. Taka usługa tylko procentuje i jest nie tylko sposobem do uniknięcia pomyłek i nieporozumień, ale także do zaoszczędzenia czasu i energii. Polecam Ci. Na ich stronie możesz teraz wypróbować za darmo, zobaczysz że mądrze mówię Pozdrawiam
Tytuł: Re: rezerwacje online czy zeszyt i telefon?
Zamieszczono: 30 cze 2015, 03:59
Przechodzień
Rejestracja: 30 cze 2015, 03:52 Posty: 2
Hej;) w naszym hotelu używamy programu od GiP. Dzięki niemu zarządzamy rezerwacjami, przyjmowaniem i wymeldowaniem gości oraz restauracją, która znajduje się w hotelu. Pieniądze wydane na program na pewno zostały dobrze zainwestowane, znacznie ułatwia nam on pracę;) program ma wiele opcji, ale jest przejrzysty i łatwy w obsłudze. Dział obsługi klienta jest bardzo profesjonalny. W tej branży nie ma co liczyć na zeszyt i telefon, to już nie te czasy;)
Tytuł: Re: rezerwacje online czy zeszyt i telefon?
Zamieszczono: 30 sie 2016, 14:20
Starszy Ekspert
Rejestracja: 31 sty 2016, 22:04 Posty: 239
U mnie w firmie - nie w branży hotelowej, lecz innej, pracowało mnóstwo 50-60 latków. Przyznam, że strasznie narzekali, gdy komputery i maile wyparły telefon, fax czy maszynę do pisania. Z tego co wiem do dziś parę osób robi zestawienia i raporty w tabelach przy użyciu kalkulatora, ale większość się przestawiła i nawet "polubiła" nowe technologie. Reasumując, myślę, że długopis i zeszyt jednak coraz bardziej będzie wypierany. Z wygody, rzecz jasna.
Tytuł: Re: rezerwacje online czy zeszyt i telefon?
Zamieszczono: 01 sie 2019, 09:05
Młodszy ekspert
Rejestracja: 11 lip 2019, 15:34 Posty: 71
ostatnio naprawiałam zepsuty wyświetlacz w serwisie. Zobacz https://naprawtelefon.pl/uslugi/samsung ich stronę . Panowie bardzo szybko radzą sobie ze wszystkmi usterkami. Telefon wysyłasz do nich kurierem, a paczka jest ubezpieczona od wszelkich uszkodzeń
Tytuł: Re: rezerwacje online czy zeszyt i telefon?
Zamieszczono: 06 sie 2019, 15:33
Przechodzień
Rejestracja: 06 sie 2019, 15:02 Posty: 4
Rezerwacja telefoniczna jest bardziej wygodna i przystępna dla klienta. Jeżeli twój telefon do rezerwacji spadnie i się zniszczy to polecam sprawdzić na https://wymieniamywyswietlacze.pl/serwis-apple-z-dojazdem-katowice/ ofertę wymiany wyświetlaczy, na pewno się może przydać
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników