Najlepiej jest albo samemu rekrutować albo prowadzić jeden z ostatnich etapów rekrutacji. Powierzanie wszystkiego rekruterom zewnętrznym nie jest najlepszym rozwiązaniem, bo kandydat do pracy nadal jest dla nas, pracodawców, kompletnie anonimowy, i często poznajemy go podczas podpisywania umowy albo na rozmowie końcowej. Przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej zajmie trochę czasu, szczególnie ułożenie zadań albo fachowych pytań, ale przynajmniej sprawdzimy kandydata pod kątem obowiązków, które będzie wykonywać w przyszłości i wybierzemy najlepszego.
Tytuł: Re: Jak znależć najlepszych pracowników do swojej firmy?
Zamieszczono: 17 gru 2018, 10:06
Młodszy ekspert
Rejestracja: 06 gru 2018, 09:23 Posty: 70
Ja może odpowiem trochę przewrotnie na to pytanie, ale zauważyłam, że jednym z najczęściej popełnianych błędów przez małe i średnie firmy, które nie mają działu HR jest to, że podczas szukania pracownika pracodawcca do końca sam nie wie kogo szuka i jakie umiejętności taka osoba powinna posiadać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników