Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Odpowiedz

Trudni klienci

29 wrz 2010, 11:18

Co myślicie o szkoleniu z zakresu radzenia sobie z trudnymi klientami?

Re: Trudni klienci

29 wrz 2010, 14:27

Pomysł dobry, ponieważ coraz częsciej spotykamy się z klientami, do któych nie wiem jak podejść. Wiadomo, że są różne typy klientów, tylko jak je rozpoznać jak wtedy do nich zagadać, jak coś im sprzedać. Dlatego dobre jest takie szkolenie.

Re: Trudni klienci

05 paź 2010, 08:23

Najgorsi klienci to tzw. krzykacze, którzy myślą, że krzykiem załatwią wszystko. Dlatego uważam, że na takim szkoleniu powinni uczyć, jak z takim klientem rozmawiać i jak do niego podejść, aby taki klient nie uważał już, że jak podniesie głos to mu wszystko wolno.

Re: Trudni klienci

05 paź 2010, 12:01

Agnieszka_ pisze:Najgorsi klienci to tzw. krzykacze, którzy myślą, że krzykiem załatwią wszystko. Dlatego uważam, że na takim szkoleniu powinni uczyć, jak z takim klientem rozmawiać i jak do niego podejść, aby taki klient nie uważał już, że jak podniesie głos to mu wszystko wolno.


Tych krzykaczy również należy uczyć grzeczności. ;) . Czasem sprzedawca jest niczemu winny, a trafi na takie "ziółko", że ojoj ;) . Myślę, że każdy powinien chociaż raz w życiu przepracować w sklepie, aby poznać jak to jest. 10 temu tuż po skończeniu liceum miałam tę przyjemność i zupełnie inne mam podejście do sprzedawców. Szanuję ich, często szykuję im drobne, bo wiem, że niełatwa to praca ;)

Re: Trudni klienci

13 paź 2010, 14:02

Trudnym klientem może okazać się każdy jeśli jesteś np. nieodpowiednio ubrany.
Oczywiście jeśli chodzi o sprzedaż bezpośrednią ;)
Wówczas zostają Ci bardzo silne argumenty słowne, by przekonać klienta do swojej usługi.

Re: Trudni klienci

18 paź 2010, 15:15

Są też tacy klienci, którzy uważają, że wiedzą lepiej...mimo tego, że tak nie jest najlepiej dać za wygraną i pozwolić tak myśleć. Tylko najgorsze jest to, jak taki klient przyjdzie potem i powie, że coś źle mu sprzedalismy!

Re: Trudni klienci

21 paź 2010, 17:49

Klient zawsze ma racje, jeśli sprzedajesz swój produkt powinieneś o tym wiedzieć :)
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach jak również z trudnymi klientami jest umiejętnością, którą można nabyć na szkoleniach.

Re: Trudni klienci

20 sty 2011, 14:14

Agnieszka_ pisze:Co myślicie o szkoleniu z zakresu radzenia sobie z trudnymi klientami?


Uważam, że szkolenie z tej tematyki jest bardzo dobrym pomysłem. Wiedza i umiejętności zdobyte na takim szkoleniu bez wątpienia będzie można odnieść do życia zawodowego, jak i prywatnego.
Zachęcam do udział w szkoleniach z cykl "PROFESJONALNY HANDLOWIEC":
http://www.etl.com.pl/?pg=aktualnosci&zoom=38#tresc

POZDRAWIAM :)

Re: Trudni klienci

20 sty 2011, 16:51

Chyba najlepiej takiego trudnego klienta "olać" i niech sam decyduje czy chce coś kupić czy nie? Zgadza sie, dobrze myslę?

Re: Trudni klienci

20 sty 2011, 23:17

No właśnie żadnego klienta nie można olać, nawet takiego trudnego...Najgorzej jak ten trudny okaże się tajemniczym klientem...:/
Odpowiedz