Forum-Szkolenia
Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
29 wrz 2010, 11:18
29 wrz 2010, 14:27
05 paź 2010, 08:23
05 paź 2010, 12:01
Agnieszka_ pisze:Najgorsi klienci to tzw. krzykacze, którzy myślą, że krzykiem załatwią wszystko. Dlatego uważam, że na takim szkoleniu powinni uczyć, jak z takim klientem rozmawiać i jak do niego podejść, aby taki klient nie uważał już, że jak podniesie głos to mu wszystko wolno.
13 paź 2010, 14:02
18 paź 2010, 15:15
21 paź 2010, 17:49
20 sty 2011, 14:14
Agnieszka_ pisze:Co myślicie o szkoleniu z zakresu radzenia sobie z trudnymi klientami?
20 sty 2011, 16:51
20 sty 2011, 23:17