asystentka to zwykle taka trochę wizytówka firmy, przyjmuje gości, odbiera telefony a wiadomo że jaką rolę odgrywa pierwsze wrażenie...no i może wiele załatwić jeśli tylko chce, więc myślę, że wart w nią zainwestować
Rejestracja: 27 mar 2010, 12:21 Posty: 2 Lokalizacja: Warszawa
Witam serdecznie
Wszystkie osoby zainteresowane szkoleniem dotyczącym profesjonalnego sekretariatu z obiegiem dokumentów, proszę o kontakt gdyż z pewnością będę mogła pomóc.
PZDR serdecznie i Wesołych Świąt.
_________________ Ewa Śmietańska Szkolenia moja pasja
To musi być bardzo ciężkie zajęcie.Myślę,że pewnych rzeczy człowiek jest się w stanie nauczyć,ale na pewno nie wszystkich. Żeby być dobrą asystentką trzeba być osobą bardzo odporną psychiczne. Tego szkolenie nie załatwi
Fajne szkolenie, ale tylko wtedy warto je zrobić jeśli szef jest też nowoczsny. W innym przypadku on tego nie doceni, a nawet może uważać, że jest to nie potrzebne lub coś złego tam mówią. Znam takich szefów, którzy nie lubią jak ktoś jest mądrzejszy od nich...
Bardzo fajne to szkolenie!! Tylko aby być nowoczesnym trzeba miec też nowoczesnego szefa:) Co mi po tym że będę znała wiedze na temat dobrego zachowania, jak mój szef jej nie będzie znał....
Asystentka to wizytówka szefa, musi byc profesjonalistką w każdym calu i to na jak najwyższym poziomie, dlatego szkolenia, dobre szkolenia, sa bardzo wazne i na pewno bedą procentować.
takie szkolenie jest o tyle fajnie, że ułatwia pracę, przekazuje konkretnie wskazówki/sposoby, zwraca uwagę na sprawy których znaczenia się nie docenia lub nawet nie dostrzega w ogóle itd. Wiem, że różnie to bywa z szefami i dzisiejszymi firmami i nie docenia się często sekretarki i jej roli w firmie. Mam też kontakt z klientami i ich sekretarkami i mimo iż mamy rok 2010 to wciąż można się spotkać z zachowaniem rodem z PRL-u i sekretarką, która z rozmawia w stylu 'Czego?'.... Smutne.
TAk, na takich szkoleniach powinni uczyć prawidłowego zachowania, jak grzecznie się odnosić do klientów. Nowoczesna asystentka powinna świecić grzecznośćią, uprzejmością i dobrymy pomysłami. Powinna wiedizeć jak się zachować w każej sytuacji, jak rzśmieszyć, jak zmienić dyskretnie temat jeśli tamten nie pasuje.
Tego, ze do klientów nalezy się grzecznie odnosic chyba nie trzeba uczyć na szkoleniach, dobra sekretarka o tym po prostu wie. Na szkoleniach dla asystentek porusza sie takie sprawy jak profesjonalna organizacja spotkań, komunikacja w biznesie, savoir- vivre w biznesie i prace kancelaryjne.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników