Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 09 maja 2024, 00:04

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 02 lip 2009, 02:00 
Offline
Bardzo aktywny
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 09 mar 2009, 23:55
Posty: 59
Klient ewoluuje. Również w Polsce która zmieniła się gospodarczo nie do poznania.
Kiedyś zadowolenie klienta przejawiało się w krótszym staniu w kolejce czy też większej ilości kartek :|

Dzisiaj jednak na zadowolenie wpływają następujące czynniki:
-cena usługi/produktu
- niezawodność/korzyści
- miła obsługa

Coś pominąłem ?


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 02 lip 2009, 09:04 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 19 maja 2009, 22:01
Posty: 27
Moim zdaniem, że najwięcej klientów to potencjalni klienci, czyli nie zdecydowani jeszcze na zakup, lecz o nim myslący. Ważna jest pomoc w podjęciu owej decyzji o zakupie.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 03 lip 2009, 11:17 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 03 lip 2009, 10:39
Posty: 23
Zgadzam się w 100%!!!! Szkolenie jest interesujące wtedy, kiedy sam prowadzący potrafi skupić uwagę na tym co robi, albo na tym o czym mówi...! Powinien włączać słuchaczy, uczestników do rozmowy, do odgrywania scenek itp. Pamiętam szkolenia w TP S.A. jedna z prowadzących była bardzo zaangażowana i robiła wszytsko by zmusić nas do myślenia, po drugiej godzinie szkolenia rzuciła nas na głęboką wodę i wpuściła na telecentrum, by przeprowadzic pierwszą rozmowę na żywo z klientem, ale był stres, ale wszystko jest do przejścia! Natomiast Pan informatyk, który nas uczył podstaw z obsługi programów CRM i SERAT - nudy!!!! Każdy z nas umierał... Taki prosty w obsłudze program - jak się później okazało - a on tak kombinował by nam życie ułatwić a jednak je utrudniał! No nic, życie... Jedni się nadają a innie nie bardzo! Buźka

Beata


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 03 lip 2009, 12:33 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 11 maja 2009, 11:51
Posty: 23
pysia86 pisze:
Zgadzam się w 100%!!!! Szkolenie jest interesujące wtedy, kiedy sam prowadzący potrafi skupić uwagę na tym co robi, albo na tym o czym mówi...! Powinien włączać słuchaczy, uczestników do rozmowy, do odgrywania scenek itp. Pamiętam szkolenia w TP S.A. jedna z prowadzących była bardzo zaangażowana i robiła wszytsko by zmusić nas do myślenia, po drugiej godzinie szkolenia rzuciła nas na głęboką wodę i wpuściła na telecentrum, by przeprowadzic pierwszą rozmowę na żywo z klientem, ale był stres, ale wszystko jest do przejścia! Natomiast Pan informatyk, który nas uczył podstaw z obsługi programów CRM i SERAT - nudy!!!! Każdy z nas umierał... Taki prosty w obsłudze program - jak się później okazało - a on tak kombinował by nam życie ułatwić a jednak je utrudniał! No nic, życie... Jedni się nadają a innie nie bardzo! Buźka

Beata


Moje obserwacje do informatyków są podobne. Są bardzo kiepskimi szkoleniowcami i czasem mam wrażenie, że chcą swoją wiedzę po prostu zachować dla siebie. Miałam podobne odczucia po szkoleniu z pewnego systemu ERP.
Natomiast co mówisz o szkoleniu w TP S.A. rzeczywiście bardzo ciekawe. Czy mieliście okazję rozmawiać na zywo z "prawdziwym" klientem, czy osobą , która tylko udawała klienta :?:


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 04 lip 2009, 11:45 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 03 lip 2009, 10:39
Posty: 23
Moje obserwacje do informatyków są podobne. Są bardzo kiepskimi szkoleniowcami i czasem mam wrażenie, że chcą swoją wiedzę po prostu zachować dla siebie. Miałam podobne odczucia po szkoleniu z pewnego systemu ERP.
Natomiast co mówisz o szkoleniu w TP S.A. rzeczywiście bardzo ciekawe. Czy mieliście okazję rozmawiać na zywo z "prawdziwym" klientem, czy osobą , która tylko udawała klienta :?:[/quote]

To była rozmowa od razu z prawdziwym klientem, nie da się tego inaczej nauczyć jesli Cie nie rzucą na głeboką wodę... Gdybyśmy sami byli klientami swoich kolegów ze szkolenia to byłoby to nie to samo! Owszem takie scenki też odgrywalismy ale juz po pierwszym kontakcie z klientem! Pierwsze rozmowy już w pracy po zakończonym szkoleniu, były strasznie stresujące, wiesz, że cie mogą nagrywać a jeszcze nie masz pełnej wiedzy i niedokładnie się orientujesz gdzie tej wiedzy szukac... To była nerwówka ale za to adrenalina daje power'a:)) póxniej to był pikuś, pan pikuś:P buźka


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 04 lip 2009, 20:05 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 12 maja 2009, 18:02
Posty: 25
pysia86 pisze:
To była rozmowa od razu z prawdziwym klientem, nie da się tego inaczej nauczyć jesli Cie nie rzucą na głeboką wodę... Gdybyśmy sami byli klientami swoich kolegów ze szkolenia to byłoby to nie to samo! Owszem takie scenki też odgrywalismy ale juz po pierwszym kontakcie z klientem! Pierwsze rozmowy już w pracy po zakończonym szkoleniu, były strasznie stresujące, wiesz, że cie mogą nagrywać a jeszcze nie masz pełnej wiedzy i niedokładnie się orientujesz gdzie tej wiedzy szukac... To była nerwówka ale za to adrenalina daje power'a:)) póxniej to był pikuś, pan pikuś:P buźka


To rzeczywiście rzucili Was na głęboką wodę :D. Zresztą często słyszę jak dzwonię na jakąś infolinię, czy to do banku, czy pkp, czy do operatora komórkowego, że "rozmowa jest nagrywana". Z jednej strony to jest dobrze, bo podnosi jakość obsługi i nie zostaniemy obsłużeni w nieuczciwy, czy niegrzeczny sposób. Natomiast z drugiej strony współczuję tym ludziom pracującycm po drugiej stronie słuchawki. To musi być naprawdę stres! :D


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 06 lip 2009, 11:52 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 03 lip 2009, 10:39
Posty: 23
To rzeczywiście rzucili Was na głęboką wodę :D. Zresztą często słyszę jak dzwonię na jakąś infolinię, czy to do banku, czy pkp, czy do operatora komórkowego, że "rozmowa jest nagrywana". Z jednej strony to jest dobrze, bo podnosi jakość obsługi i nie zostaniemy obsłużeni w nieuczciwy, czy niegrzeczny sposób. Natomiast z drugiej strony współczuję tym ludziom pracującycm po drugiej stronie słuchawki. To musi być naprawdę stres! :D[/quote]


Wiesz, nie jest tak źle! Przez pierwszy 1 miesiąc lub 3 miesiące jestes na etapie ochronnym, czyli rozmawiasz z klientami ale Cię nie nagrywają, natomiast masz zastrzeżenie, że za każdym razem musisz upewniać się u innego doradcy bądź kierownika sali czy aby napewno udzielasz poprawnej odpowiedzi czy informacji... To jest fajne, bo nie masz punktów za rozmowy, nikt Cię nie ocenia, nie musisz zbierać sprzedaży i nie martwisz się o ranking... A jak już przejdzieszz ten etap to jak Cię już odsłuchują to nawet o tym nie myślisz... Wiesz juz dużo, a jak czegoś nie wiesz to pytasz się kolegi/kolezanki, kierownika sali czy poprostu korzystasz z bazy danych i informatora, co jest naprawde świetnie skonstruowane:) Przechodzi się nad tym jak nad porządkiem dziennym... Pilnujesz czasu zalogowania, obsługujesz kilentów i tyle... Czas leci a praca nie jest taka zła, jak może się wydawac:)


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 06 lip 2009, 14:07 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 24 maja 2009, 12:49
Posty: 29
Praca nawet ciekawa z ludźmi, dużo się dzieje. Ale jeżeli chodzi mnie to nie wiem, czy bym nie była cały czas wypruta z sił rozmawiając przez telefon przez cały dzień. Jednak jest to ciężkie i nie każdy się nadaje. :D


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 12 wrz 2009, 21:10 
Offline
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 24 cze 2009, 23:16
Posty: 9
Kazdy klient jest inny i napewno inaczej będzie się zachowywał, niż osoba podstawiona na jakimkolwiek szkoleniu. To chyba nie jest żadną nowością :D. Klient może być zdecydowany, chce wybrać napewno coś, a inni mogą być łatwiejsi do nakłonienia na coś.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Zadowolenie klienta
PostZamieszczono: 14 wrz 2009, 14:11 
Offline
Stały bywalec
Awatar użytkownika
 Wyświetl profil

Rejestracja: 12 maja 2009, 18:02
Posty: 25
Tu chyba nie tylko chodzi o to, że każdy Klient jest inny. Raczej o sam charakter pracy. Na rozmowę człowiek zużywa dużo energii. Trzeba to kochać.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits