Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Szkolenia organizowane specjalnie dla wybranej firmy.
Odpowiedz

Re: Zadowolenie klienta

10 lis 2010, 15:07

Oby więcej takich trenerów, to odpowiedni ludzie na odpowiednich miejscach.

Re: Zadowolenie klienta

11 lis 2010, 15:45

Tak, na pewno pomaga mu w tym doświadczenie, jakie zebrał w ciagu lat pracy. Dla niego zadowolenie klienta jest najwazniejsze.

Re: Zadowolenie klienta

17 lis 2010, 15:11

Karina_ pisze:Macie racje, trener który potrafi rozwiązać jakiś problem związany z prowadzeniem szkolenia, tematem itp jest na prawdę dobrym trenerem i właśnie to pokazuje, ze owa osoba sprawdza się w swoim zawodzie.


tylko gdzie takich trenerów szukać?? Moim zdnaiem dopiero określona sytuacja mówi nam jaki jest tener, czy potrafi poradzić sobie w każdej niespodziewanej sytuacji.

Re: Zadowolenie klienta

18 lis 2010, 20:13

Macie racje, nie każdy trener jest w stanie dopasować się do uczestników szkolenia, najlepsza metoda to trener z polecenia.

Re: Zadowolenie klienta

24 lis 2010, 14:48

Wydaje mi się, że trener zna swoje tmaty i nie jest problemem zmienić troszkę swoje szkolenie, jeśli tego nakazuje organizator. Na pewno trener ma materiały, które zna i wystarczy je sobie przypomniec...Zgadza się?

Re: Zadowolenie klienta

25 sty 2011, 11:58

Karina_ pisze:Macie racje, trener który potrafi rozwiązać jakiś problem związany z prowadzeniem szkolenia, tematem itp jest na prawdę dobrym trenerem i właśnie to pokazuje, ze owa osoba sprawdza się w swoim zawodzie.


Dlatego nasza firma wyróżnia się na tle innych takimi właśnie trenerami. Wystarczy wejść na stronę i spojrzeć na nazwiska.

Re: Zadowolenie klienta

26 sty 2011, 17:48

Musimy brać też pod uwagę to, że każdy ma prawo się pomylić. I nawet ten super trener..może czasami troszkę sie zawahać. Najważnejsze jest wtedy umiejętne rozwiązanie nawet takiej sytuacji, gdzie nie ma rozwiązania.

Re: Zadowolenie klienta

17 lut 2011, 10:29

PannaDorotka pisze:Wydaje mi się, że trener zna swoje tmaty i nie jest problemem zmienić troszkę swoje szkolenie, jeśli tego nakazuje organizator. Na pewno trener ma materiały, które zna i wystarczy je sobie przypomniec...Zgadza się?


też tak myslę, dobry trener ma wszystko w jednym palcu, wystarczy aby sobie przypomniał.

Re: Zadowolenie klienta

26 mar 2011, 15:57

A czym jest zadowolenie klienta??? Wszystko zależy od tego czeo on wymaga, jeśli wymaga rzeczy, do których trzeba się trochęprzygotować to cięzko jest tak od razu spełnić jego prośbę. Sama nie zgodziłabym się jeśli klient poprisiłby mnie abym coś jeszcze dodała do swoich szkoleń, jeśli zaraz zaczynam. Gdybym wiedziała, że muszę się przygotować do tego, to na pewno nie zgodziłąbym się, bałabym się kompromitacji.

Re: Zadowolenie klienta

21 kwie 2011, 20:45

Maciej pisze:Mam takie pytanie do fachowców: Organizujemy szkolenie zamknięte, wszystko jest ustalone (oczywiście najważniejszy program, zgodny z oczekiwaniami), umowa podpisana, szkolenie w trakcie i ... nagle dzwoni organizatorka i mówi, że chce wprowadzić nowy element tematyczny do szkolenia a usunąć inny. Co robicie?


Przypomne pytanie, bo z tego co czytam to nie wszyscy piszą już na temat:)

moim zdaniem organizatorka ma prawo zmienić troszkę plan szkolenia, oczywiście jest to dośc kłopotliwe ale trzeba się dopasować
Odpowiedz