Rejestracja: 20 maja 2011, 14:16 Posty: 27 Lokalizacja: Kraków
gallanonim pisze:
Wszystko zależy od skuteczności szkolenia – mogą to być różnego rodzaju testy, ankiety, kwestionariusze, wywiady.
My korzystamy z ankiet - można w nich ocenić prowadzącego, tematykę szkolenia i sposób jego realizacji, catering, sprzęt, materiały szkoleniowe. Uczestnicy szkolenia mogą też wpisać swoje własne uwagi. Na tej podstawie przygotowywane są co jakiś czas raporty, dzięki którym jesteśmy w stanie ocenić jakie działania zostały ocenione pozytywnie, a jakie negatywnie i co należy zmienić.
_________________ Bezpieczeństwo informatyczne dla każdego http://www.securityawareness.pl/
Popieram michalinę11. Jeśli ktoś rozgląda się za jakimś szkoleniami, które są realizowane od dłuższego czasu warto również "zasięgnąć języka" i zwyczajnie popytać czy szkolenie jest warte zainteresowania.
Zawsze po szkoleniu puszczam ankiety. Są w miarę dobrym źródłem wiedzy. Pomysł z testami przed i po bardzo mi się podoba, skorzystam z niego przy najbliższej okazji
Ja tez twierdze że najlepsze będą ankiety. Po szkoleniu z komunikacji w Idea Trainer House zrobiliśmy dwie ankiety u nas w firmie, jedną od razu po (jakie są oczekiwania) a drugą pół roku później (czy się spełniły). No i zamówiliśmy w tej samej firmie szkolenia sprzedażowe z sprzedaży nieruchomości.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników