ja byłam raz na szkoleniu z zarządzania czas i muszę przyznać, ze wyszło chyba na to, ze albo nie mam zbyt wielu obowiązków albo dobrze już organizuję sobie czas, bo wszystkie techniki jakie mi tam pokazali to już znalałam
Nie, napisz coś więcej na temat tych szkoleń. Akurat nauka zarządzania czasem i generalnie innych tematów związanych z menadżerowaniem wymaga setek godzin szkoleń i zbierania doświadczenia. Zresztą, nikt nigdy nie powiedział, że praca osoby kierującej firmą i pracownikami jest łatwa. Nauka zarządzania czasem wymaga całej masy pracy i zaangażowania.
Uczyłem się tematyki zarządzania czasem, ale to było długi szkolenie, które trwało kilkadziesiąt godzin, rozłożone na dłuższy okres czasu. Prawda jest taka, że w ten sposób poznaje się teorie, ale miałem przyjemność bycia na szkoleniu gdzie uczyli praktyki. To praktyka, doświadczenie ma największe znaczenie w przypadku realnego zarządzania firmą. Pozostałe kwestie nie mają absolutnie żadnego znaczenia.
Powinno być zarządzanie czasem, bo wcale nie zarządzasz sobą tylko całą grupą osób i zarządzasz ich czasem. Ale może nie czepiajmy się takich głupot. Terminologia nie ma tutaj większego znaczenia. Bardziej chodzi o pojęcie bezpośrednio o samej tematyce. Zarządzanie czasem to nie jest prosta rzecz - coś takiego posiada się po latach, bo dopiero wtedy przychodzi należyte doświadczenie.
Nie sprzeczajcie się o głupoty proszę Czy w waszych firmach macie oddzielnych specjalistów, którzy zajmują się samą tematyką zarządzania czasem? Jakie posiadają doświadczenie, po jakim czasie ich praca rzeczywiście dawała dokładnie taki efekt, jakiego oczekiwaliście?
to prawda, że to właśnie praktyka ma największe znaczenie w kwestii zarządzania firmą. ja uczestniczyłam w szkoleniu z zarządzania czasem w goworku i serdecznie polecam to szkolenie, bo właśnie na praktykę jest tam kładziony największy nacisk. szkolenia odbywają sie w wielu miastach, ja byłam na tym w warszawie.
Zarządanie czasem, a zarządzanie sobą w czasie to dwa odrębne tematy. Przynajmniej tak wywnioskowałam uczestnicząc w szkoleniach Leadership Center. Szkolenia poleciła mi znajoma, początkowo nie byłam do nich przekonana, no ale wieczny brak czasu dla rodziny kiedy chcesz poświęcić się zawodowo mnie przekonał. W czasie szkoleń prowadzone były ciekawe gry symulacyjne, dzięki którym można nabyć umiejętność przewidywania konsekwencji swoich decyzji. Chętnie skorzystam z innych szkoleń firmy, ale na razie chce 'doszlifować' zarządzanie sobą w czasie.
Mnie interesują bardziej zarzadzanie zespołem szkolenia, ale tylko takie sprawdzone Naczytałem się sporo na ten temat i wiem, że odpowiednia motywacja i zarządzanie czasem mogą zdziałać cuda, a ja chciałbym być dobrym a raczej jeszcze lepszym menedżerem i podnieść swoje wyniki. Sylwia, wiem że takie właśnie gry też się używa zarządzając zespołem pracowników, dlatego jeśli możesz to podaj namiar na firmę, z której usług korzystałaś.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników