Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe
Dzisiaj jest czw lip 19, 2018 5:29 am

Strefa czasowa UTC



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Marketing internetowy * 7-8 maja
PostZamieszczono: śr kwie 25, 2018 8:30 pm 
Offline
Starszy Ekspert
 Wyświetl profil

Rejestracja: wt kwie 17, 2012 12:20 am
Posty: 652
Lokalizacja: Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE


http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/emarketing/

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
7-8 maja 2018, Warszawa

Dzień I Strategia aktywności online

1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU

Ewolucja zachowań online - efekt ZMOT, ROPO, CX
Model komunikacji promocyjnej (piramida IAB) – od świadomości do sprzedaży i rekomendacji
Planowanie kampanii reklamowej krok po kroku – podejście brandingowe vs direct response
Planowanie i dobór powierzchni mediowej – model POE
Przegląd rozwiązań e-promocji od A do Z – jak dobierać narzędzia do celów kampanii online?
Koszty i efektywność formatów promocyjnych w sieci
Jak przygotować brief , wybrać agencję i dobrać model rozliczeń?
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online

2. Projektowanie i optymalizacja WWW
Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży – jak wybrać model serwisu dostosowany do celów kampanii online?
Ewolucja WWW – 7 trendów w projektowaniu serwisów WWW
Makietowanie krok po kroku – od pomysłu i logiki po grafikę i konwersję
Jak optymalizować działania na WWW? – „proste” chwyty pozwalające na zwiększenie konwersji o minimum 10%?
Grafika, treść, CTA – jak skutecznie optymalizować WWW?
Jak pisać na WWW by nas czytali?
Elementy psychologiczne i perswazyjne na WWW – jak skłaniać użytkownika do podjęcia akcji?
Content Marketing i WWW – jak tworzyć skuteczne projekty oparte na marketingu treści?
Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online

3. Pomiar sukcesu i analityka w oparciu o narzędzia Google
Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
Badanie ilościowe i jakościowe – 3 formy weryfikacji skuteczności: ile? Kto? Jak?
Przegląd rozwiązań badacza online – od bezpłatnych narzędzi po modele licencjonowane
Pomiar skuteczności kampanii reklamowych online – branding i direct response
Google Analytics w praktyce – jak wykorzystać najpopularniejsze narzędzie badawcze przy weryfikacji działań online? Analiza odbiorców, ruchu i konwersji w praktyce
Google Analytics – przegląd kluczowych raportów i narzędzi towarzyszących


Dzień 2. Google i Facebook od A do Z - formaty, narzędzia i potencjał największych graczy reklamy online

1. Jak w praktyce wykorzystać Google i jego narzędzia krok po kroku
2. SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google
Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść
Content is the king. Content Marketing jako nowy trend budowania pozycji – jak praktyczne i użyteczne informacje wpływają na pozycje?
Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study
Narzędziownia w praktyce - weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali. Ćwiczenie praktyczne
3. PPC, czyli Google Adwords w praktyce
3Z - zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie dobór słów kluczowych, po trzecie treść reklam
Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce
Optymalizacja kampanii AdWords krok po kroku
Panel Google Adwords – jak wystartować z pierwszą kampanią?
Monitoring i raporty zarządzanie kampanią – kluczowe parametry i wnioskowanie
Typowe błędy w Google AdWords
4. Display & wideo na desktop i mobile w sieci reklamowej Google
Planowanie mediów dla kampanii display w sieci Google Display Network – zasięg, re-marketing i programmatic buying
Kreacje w działaniach osłonowych – jak tworzyć kreacje, które użytkownicy chcą klikać?
YouTube – kanał, reklama graficzna i wideo na YouTube – co za ile i jak budować przekaz?
Reklama display i wideo oraz aplikacje mobilne na smartfonach – jak budować promocję w mobile’u w ekosystemie Google, Android i Google Play?
5. Jak wykorzystać potencjał Facebooka i Instagramu?
6. Facebook od A do Z
Facebook i social media – sprzedawać, lojalizować czy budować zasięg?
Jak budować strategię obecności na Facebooku?
W jaki sposób identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności? - sprytne sposoby na algorytm
zasięg organiczny, płatny, wirusowy od A do Z
reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty i budżet do pomiaru skuteczności
tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o komunikacji na Facebooku?
Planowanie komunikacji na Facebooku – ćwiczenie praktyczne
7. Instagram krok po kroku
jak stworzyć własny profil marki na Instagramie?
co i jak publikować na Instagramie - zdjęcia, wideo, hasztagi, stories
w jaki sposób reklamować się na Instagramie?
Współpraca z instagramerami i digital influencerami
8. Moniotoring i optymalizacja działań w social media
social media listening w praktyce
kryzysy w social media – identyfikacja i sposoby na ich zażegnanie
przegląd narzędzi do analityki i monitoringu w sieci
co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 cron
Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits