Każda nawet bardzo mała, przeciętna firma myśli też o swoim rozwoju, o tym, że w przyszłości rozszerzy działalność, zacznie eksportować/importować towary/usługi, więc uważam że znajomość języków obcych, a przynajmniej angielskiego przyda się zawsze...
asystenka to coś innego niż sekretarka. To prawie jak kierownik, asystentka ma wiele spraw do załatwienia, zastępuje szefa itd. Czasami z sekretarek ktoś chche zrobić asystentkę i sekretarkę w jednym - wtedy to już przesada oraz wykorzystywanie.
Tak, to prawda. Każda osoba pracująca w sekretariacie bądź pełniąca obowiązki obu stanowisk (asystentka i sekretarka) musi być zarówno asertywna jak i dobrze zorganizowana, do tego trzeba dorzucić jeszcze wiele, wiele obowiązków związanych z pracą całej firmy i wszystkich jej pionów. Ja sama pracuję na taki stanowisku i uważam, że bez odpowiedniego szkolenia nie ma mowy o tym aby odnaleźć się w takim zawodzie.
racja, może kiedyś taka sekretarka miała mniej zadań. Teraz taka sekretarka to drugi szef, może nie "rozkazuje" ale ma równie ważne zadania i wie wiele o firmie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników