Rola marketingu w firmie to jedna z najważniejszych rzeczy jakie w firmie są. Największe korporacje wydają po 20-30% na działy marketingu i promocje więc macie odpowiedź. Druga sprawa jakie gadżety, jakie formy reklamy? W małych firmach bardzo podstawowe zabiegi mogą przynieść naprawdę bardzo duże pieniądze, im większa firma tym nakłady na reklamę powinny być proporcjonalnie większe, druga sprawa to chociażby zapakowanie produkty, zwykła folia może sprawić, że klient dostrzeże wow, jak nie macie maszyn to przecież takie usługi świadczą różne firmy więc to nie jest żaden problem.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2017, 15:17 przez OctoN, łącznie zmieniany 2 razy
Klient kupuje oczami. Jeżeli produkt jest ładny, estetyczny, dobrze zareklamowany, sprzedawca uśmiechnięty i życzliwy, to niezależnie co by to było większa jest szansa na dokonanie transakcji. I chyba to jest istota działąnia marketingu.
Znajomość pojęcia marketingu jest moim zdaniem niezbędnym czynnikiem. Każda osoba pracująca w firmie związanej z tym pojęciem powinna znać go na pamięć, aby wszystko prężnie się rozwijało. Na szczęście mój szef tak myśli i inwestuje w swoją kardę poprzez wszelkiego rodzaju szkolenia. Są szkolenia podstawowe dla osób dopiero zaczynających karierę i są takie, które są na najwyższym poziomie organizowane. Ostatnio miałem przyjemność uczestniczyć w profesjonalnych szkoleniach i wyszedłem stamtąd bogatszy w wiedzę i certyfikaty. Umiejętności nabywane na takich szkoleniach mamy za zadanie wykorzystywać na co dzień w pracy. Uważam, że takie szkolenia są niezbędne, jeżeli ktoś chce się rozwijać swoje umiejętności i iść do przodu. Przy zmianie pracy tego typu certyfikaty potwierdzające naszą wiedzę, są dość mocnym argumentem w walce o lepsze wynagrodzenie...
Marketing to jedna z cegiełek, aby firma dobrze funkcjonowała. Miesiąc temu byłam na szkoleniu w Holandii i naukowcy bardzo ciekawie opowiadali właśnie o roli marketingu w firmie. W ostatniej chwili się zdecydowałam, że tam pojadę, to była bardzo dobra decyzja i tutaj duży ukłon dla JD transport, ponieważ miałam transport od drzwi do drzwi i dzięki nim zdążyłam na całe szkolenie.
Pojawił się ostatnio fajny artykuł o roli marketingu w firmie na łamach magazynu Online Marketing o-m.pl/artykul/660/rosnie-rola-marketingu-w-firmach.html
Marketing ma dużą rolę w każdej firmie, nawet tej najmniejszej. Kto nie bierze go pod uwagę w swojej działalności, na dłuższą metę nie utrzyma się na rynku. A jeśli już mowa o marketingu - to równoznacznie z nim trzeba dbać o wizerunek
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników