Tytuł: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 21 kwie 2009, 20:45
Nowicjusz
Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:39 Posty: 5
Jestem kobietą, której takie szkolenie bardzo się przydało. Pracujesz w szkolnictwie, gimnazjum okupuje od 11 lat no i niestety nadeszły czasy częstych wyjazdów. Póki co ten wyjazd był najbardziej udany. Sekretarki postawiono przed trudnymi zadaniami takimi jak np. badania poziomu asertywności w postaci testu, praca w grupach w celu organizacji zebrań oraz scenki odnośnie symulacji rozmów telefonicznych.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 24 kwie 2009, 17:38
Przechodzień
Rejestracja: 24 kwie 2009, 17:33 Posty: 4
Kurcze ciekawe macie na tym forum tematy. Tak czytam, czytam i coraz bardziej się przekonuje do szkoleń. Moja siostra pracuje w sekretariacie no i chyba jej polecę tą stronkę, żeby poczytała trochę i zdecydowała się na jakieś szkolenia. Na przykład właśnie to jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 26 kwie 2009, 23:40
Nowicjusz
Rejestracja: 26 kwie 2009, 22:58 Posty: 8
Tak też widzę, że sporo się tutaj można dowiedzieć. I nie tylko sam marketingowy bełkot ale rzeczywiste opinie uczestników szkoleń. Bo na folderze to wszystko jest och i ach. Natomiast najlepszą rekomendacją dla szkolenia sa użytkownicy. Falead możesz podać jakieś szczegóły szkolenia?
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 28 kwie 2009, 11:15
Zainteresowany
Rejestracja: 28 kwie 2009, 09:33 Posty: 38
Falead pisze:
Jestem kobietą, której takie szkolenie bardzo się przydało. Pracujesz w szkolnictwie, gimnazjum okupuje od 11 lat no i niestety nadeszły czasy częstych wyjazdów. Póki co ten wyjazd był najbardziej udany. Sekretarki postawiono przed trudnymi zadaniami takimi jak np. badania poziomu asertywności w postaci testu, praca w grupach w celu organizacji zebrań oraz scenki odnośnie symulacji rozmów telefonicznych.
Szkolenie z efektywnego prowadzenia sekretariatu nie powinno znajdować w szkoleniach dla działu personalnego...Szkolenie takie oczywiście jest przydatne dla kobiet które nigdy nie pracowały w żadnej firmie komercyjnej. Ale najlepszym nauczycielem tutaj jest praktyka.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 21 maja 2009, 15:21
Stały bywalec
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:01 Posty: 27
Pojawiło się na rynku szkolenie dla sekretarek pt. ORGANIZACJA PRACY I ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE Najlepsze to zdanie - "zarządzanie sobą" Ale żarty na bok. Szkolenie obejmuje: Kluczowe koncepcje Cel zarządzania czasem Zrozum, jak spędzasz czas Cele - drogowskazy Opracowanie harmonogramu Zapanowanie nad stratą czasu Korzystanie z harmonogramu
Kroki Etapy zarządzania czasem Rady Wskazówki w układaniu harmonogramu Wskazówki w realizacji harmonogramu Wskazówki w kontrolowaniu strat czasu
Narzędzia Arkusz codziennych czynności Arkusz strat czasu/rozwiązań Lista spraw do załatwienia Arkusz oceny harmonogramu Arkusz podziału celów na zadania
Mind mapping – narzędzie planowania i organizowania zadań Podstawowe reguły stosowane w zarządzaniu sobą w czasie:
· analiza czynności ABC · reguła krzywej Paretto · reguła Eisenhowera · reguła 60/40 Test „złodzieje czasu” - poszukiwanie obszarów krytycznych w swoim stylu pracy Zasada II ćwiartki Stephena ******* Zasada ALPEN - ćwiczenia w zarządzaniu czasem Tworzenie własnego SZC (Systemu Zarządzania Czasem) Asertywność - techniki wzmacniające Kiedy stres wspomaga, a kiedy przeszkadza? - techniki antystresowe
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 11 lip 2009, 08:51
Młodszy ekspert
Rejestracja: 08 lip 2009, 18:47 Posty: 70
Tak bo w przeszlosci Sekretarka kojarzyla nam sie z parzeniem kawy i przyjmowaniem gosci. A na przestrzeni czasu jej rola znacznie sie zmienila, i od dzisiejszej sekretarki oczekuje sie znaczenie wiecej. Spotkalam sie ze Sekretarka musi sporzadzac sprawozdania finansowe i roznego rodzaju raporty. Przy tym wszystkim musi umiejetnie planowac i organizowac czas tak by moc wspierac szefa. Mysle ze takie profesjonalne kursy dla sekretarek sa bardzo przydatne. Jednak mysle ze rola Pan sekretarek jest wciaz niedoceniana dostatecznie.
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 24 sie 2009, 11:30
Początkujący
Rejestracja: 18 sie 2009, 15:00 Posty: 11
Tak, sekretarka zaczęła przejmować zadania osobistej asystentki. Jest bardzo dużo szkoleń dla sekretarek. Moja koleżanka była na jednym takim szkoleniu i miały nawet tam "warsztat kosmetyczny ", na którym uczyły się robić makijaż, jak dbać o sylwetkę i jak jakie są zasady ubioru biurowego, a po kursie dostały kosmetyki (i oczywiście materiały szkoleniowe)
Tytuł: Re: Jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić sekretariat.
Zamieszczono: 31 sie 2009, 15:27
Stały bywalec
Rejestracja: 24 maja 2009, 12:49 Posty: 29
Fajny kurs, ale kosmetyki pewnie były ze sponsoringu jakieś firmy kosmetycznej. Ale wracając do sekretarek. Cóż, tez zdarzają się różne. W swojej pracy spotkałam takie, którym nie chciało się nawet koperty zaadresować, czy wezwać kuriera....
Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników