Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie

Przełącz na pełny styl
Odpowiedz

Re: Obsłużenie klienta w sklepie

11 gru 2010, 21:50

Niestety każda firma chce jak najwięcej zarobić, także sprzedawca oprócz finalizowania transakcji przy kasie musi jeszcze tego klienta zachęcić do jak największych zakupów. Stąd ta nadgorliwość sprzedawcy, który atakuje klienta od wejścia.

Re: Obsłużenie klienta w sklepie

09 sty 2011, 13:36

Dużo mozna by mówić o niekompetemcji pracowników sklepów. Najbardziej denerwuja mnie opowieści, których muszę wysłuchać stojąc przy kasie - mozna się wiele dowiedziec o życiu prywatnym pań sprzedających - tak plotkują. A jeszcze postawa - za karę, rozumiem, ze każdy może mieć gorszy dzień i różne problemy, ale dlaczego niektórzy sprzedawcy zachowują sie tak zawsze.

Re: Obsłużenie klienta w sklepie

09 sty 2011, 22:30

Teraz już coraz rzadziej się spotyka sprzedawczynie, które plotkują przy kasie zamiast obsłużyć klienta. To jest obraz sprzedawczyń sprzed wielu lat.

Re: Obsłużenie klienta w sklepie

10 sty 2011, 21:53

Owszem, to obraz sprzed wielu lat, lecz nadal obowiązuje w większości sklepów. W szczególności w mniejszych sklepach z niezbyt dużym natężeniem ruchu. Wg tytułu tego forum powinno się przeprowadzać szkolenia każdej nowo zatrudnionej ekspedientki, tylko czy właścicielki takich sklepów również zechcą się szkolić ;)

Re: Obsłużenie klienta w sklepie

20 sty 2011, 16:54

No ale nie róbcie z ekspedientki jakiegoś tyrana...przecież ona też może porozmawiać chwilke lub odebrać telefon. Każdy z ans w pracy rozmawia z drugim pracownikiem, telefonuje itd. Mamy do tego prawo. Ważne aby nie było to za często.

Re: Obsłużenie klienta w sklepie

31 sty 2011, 20:35

Tutaj chodzi o pewne sytacje gdzie sprzedawca centralnie olewa klienta. W sumie mi to na rękę by było (nie lubię nachalności) ale jesli porposiłabym o pomoc to liczę, że ją otrzymam.

Re: Obsłużenie klienta w sklepie

25 lut 2011, 23:27

Nie mógłbym pracować w sklepie... jest tyle róznych typów ludzi, że zwariowałbym gdyby któryś z rzedu marudziłby godzinę.

Re: Obsłużenie klienta w sklepie

27 lut 2011, 21:44

Nigdy nie lubiałam jak sprzedawca koniecznie chciał mi coś "wepchnąć". Wole sama oglądać towar

Re: Obsłużenie klienta w sklepie

02 mar 2011, 16:24

Niestety, taka rola sprzedawcy, żeby jak najwięcej "wcisnąć" klientowi.

Re: Obsłużenie klienta w sklepie

04 mar 2011, 22:15

Tak jest, ale mogliby to robić w taki sposób abyśmy tego nie czuli, że chcą nam coś wepchnać... może są jakieś szkolenie, które pomoga im własnie tak sprzedawać?
Odpowiedz