Forum-Szkolenia

Wszystko o szkoleniach, wypowiedzi trenerów, opinie
Forum-Szkolenia Szkolenia biznesowe Szkolenia biznesowe dzień otwarty AVENHANSEN
Dzisiaj jest 29 kwie 2024, 02:40

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 01 sie 2011, 09:00 
Wojtek pisze:
Wszystko zalezy od sklepów, w jednym sklepie potrzebna jest obsługa w innym poradzimy sobie sami. Ja tam lubię najpierw się rozejżeć a potem pytać.

Ja również. Denerwuje mnie atakowanie od progu czy można mi w czymś pomóc. Nie można, nie wiem co Państwo u siebie mają, muszę się rozejrzeć (zwłaszcza, że często zaraz po wejściu do sklepu wiem, czy jest tam coś dla mnie).

Ale z drugiej strony nie cierpię, gdy trzeba szukać sprzedawcy albo próbować mu przekazać, że chcę jego pomocy. Nie mówię tu o sklepach typu H&M, gdzie jest "samoobsługa", a personel dostępny tylko na kasie.


csisilver pisze:
Wchodzę, więc któregoś razu tego do sklepu, a Pani ekspedientka ble ble ble, nawija z jakąś kobitką. Musiałam naprawdę robić usilne próby, aby zwróciła na mnie uwagę i mnie raczyła obsłużyć. Przechodzić później do takiego sklepu odechciewa się... :(

Dokładnie. Zwłaszcza, że takie osoby często same nie lubią być olewane i się denerwują, gdy są tak traktowane.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 15 sie 2011, 19:06 
Offline
Zainteresowany
 Wyświetl profil

Rejestracja: 27 lip 2011, 15:53
Posty: 37
Czyli najlepszym rozwiązaniem iśc do sklepu z samoobsługą, gdzie w razie czego jest ekspedienkta która pomoze jesli ją o to poprosimy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 25 sie 2011, 19:54 
Offline
Doświadczony Forumowicz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 25 sie 2011, 19:15
Posty: 62
Co do sprzedaży... mnie wkurza to nachalne namawianie do produktu, który nie włożyłem do koszyka.
Nawet przy kasie częto pytaja, a może Pamn skorzysta z super promocji..... Powinni tego zakazać


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 29 sie 2011, 08:40 
ŁukaszW pisze:
Co do sprzedaży... mnie wkurza to nachalne namawianie do produktu, który nie włożyłem do koszyka.
Nawet przy kasie częto pytaja, a może Pamn skorzysta z super promocji..... Powinni tego zakazać


no niestety nie zakażą tego, wręcz przeciwnie - będzie takich form sprzedaży jeszcze wiecej.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 31 sie 2011, 08:36 
Offline
Nowicjusz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 30 sie 2011, 09:40
Posty: 7
Dlatego najlepiej nie zwracać uwagi na to. to jest ich praca, muszą tak oferowac produkty. a my nie musimy ich kupować.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 15 wrz 2011, 12:37 
Offline
Stały bywalec
 Wyświetl profil

Rejestracja: 22 sie 2011, 13:12
Posty: 21
Pamiętam, że Panie w drogeriach często oferują promocyjne produkty przy kasie, ale robią to w miarę taktownie, jak ktoś odmawia to nie są nachalne. Swoją drogą najbardziej denerwuje mnie, gdy Panie sprzedawczynie w sklepie odzieżowym mówią każdemu kto przymierza, że doskonale wygląda, choćby ta rzecz kompletnie nie pasowała do niego. Uważam też, że ważna jest mina i postawa sprzedawcy, tak aby w sklepie czuć się dobrze, a nie jak intruz. Szkolenie z obsługi mogło by pomóc w tej kwestii. :roll:


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 19 wrz 2011, 08:43 
Akka87 pisze:
Swoją drogą najbardziej denerwuje mnie, gdy Panie sprzedawczynie w sklepie odzieżowym mówią każdemu kto przymierza, że doskonale wygląda, choćby ta rzecz kompletnie nie pasowała do niego. Uważam też, że ważna jest mina i postawa sprzedawcy, tak aby w sklepie czuć się dobrze, a nie jak intruz. Szkolenie z obsługi mogło by pomóc w tej kwestii. :roll:

Można się domyślić, że wtedy mają prowizję od sprzedaży, a normalnie to się w sklepie kokosów nie zarobi (co czuć, gdy trzeba się samemu utrzymywać).

Akka87 pisze:
Uważam też, że ważna jest mina i postawa sprzedawcy, tak aby w sklepie czuć się dobrze, a nie jak intruz. Szkolenie z obsługi mogło by pomóc w tej kwestii. :roll:

To na pewno. To klienci przecież przynoszą pieniądze, a panie są w pracy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 19 wrz 2011, 22:14 
Offline
Bardzo aktywny
 Wyświetl profil

Rejestracja: 28 sie 2011, 20:28
Posty: 52
hehe chyba coś w tymjest, skoro we wszystkim się dobrze wyglada....to jest wtedy podejżane, że wszystko jest dobre choc w rzeczywistości za małe.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 21 wrz 2011, 08:40 
Trzeba jeszcze uważać na lustra. Pani to jedno, a lustra w sklepach - drugie.


Na górę Dodaj na Facebook
 
 Tytuł: Re: Obsłużenie klienta w sklepie
PostZamieszczono: 22 wrz 2011, 09:16 
Offline
Doświadczony Forumowicz
 Wyświetl profil

Rejestracja: 25 sie 2011, 19:15
Posty: 62
Lustra? nie rozumiem, o co chodzi?? Przecież lustro pokazuje jak wyglądamy....dlatego lepiej wierzyć lustrom nic sprzedawcy.


Na górę Dodaj na Facebook
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Polecane linki: Kręgle Warszawa
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB3 Group  
Design By Poker Bandits